im back

vet.. det var evigheter sedan jag var inne och bloggade..
har inte riktigt haft tid att blgoga.. fick ju fiiint besok av stefan och henrik.. sen kom ju cecilia pa kart aterbesok igen... nice! =)

riktigt kul att se dig igen stefan, saknat dig massor!!
tack for all hjalp med flytten! och cecilia.. alltid lika kul att se dig! synd du var sjuk bara.. men det kommer fler partytag ;)

har ju som sagt flyttat nu.. till ossian road.
trivs jattebra dar! angrar inte en sekund att jag flyttade! tankte lagga upp lite bilder fran lagenheten! var pa ikea igar och inhandlade lite smatt och gott.. sen har vi varit pa argos och kopt micro, mixer och andra nodvandigheter!

nu har jag ledigt i en vecka.. kanns skont som bara den!
ska inte gora nagot speciellt.. blir val mest att fixa i lagenheten..
men blir nog en fika med krisse tomorrow! trevigt.


ha det sa bra tills vi hors nasta gang..

langtar forresten tills januari.. i wonder why?

bild 1. koket. bild 2. vardagrummet.
bild 3,4. koket (igen)

image52image53

image54image55


xxxx

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin fint!! :) Jättefin bild på dig och stefan med!

2007-10-16 @ 15:50:16
URL: http://www.ohitslove.blogg.se
Postat av: sandra

Å va kul & se lägenheten, ser jätte fint ut :)Kul med lite besök hemmifrån! Ha det toppen gumman!

2007-10-16 @ 19:05:08
URL: http://liveyourdream.blogg.se
Postat av: mamma

HEJ HJÄRTAT!
Kul med egen lägenhet,jätte fint.
Vi måste ju komma oxå & hälsa på någon gång.
puss&kram mamma Jag saknar dig Sofia

2007-10-17 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0