morkare tider..


shit.. snacka om att hosten kom in pa en dag.. helt otroligt! nu ar det skitkallt och blir morkt vid fyra? nar jag slutar jobbet vid sex ar det iallfall natten... man blir ju faktiskt lite deppig.

helgen blev faktiskt bra. iet tog mig pa restaurang.. nados (portugisisk kyckling) och sa blev det en vinflaska till maten.. sen blev det lite mer vin dar hemma och massa desperate housewifes.. aaw.. det var en bra kvall =) sen sondagen sa akte vi till brent cross och shoppade.. i like that place u know! =)

neeej. nu spillde jag massa lask over mig.. jag var jattetorstig och skulle dricka lite men slutade med att jag tappade halva flaskan over mig.. pa internetcafet.. SHIT! de kommer inte gilla mig har.. tur jag flyttat! helt blot ar jag nu med... aaaaah =(

jobbveckan har varit bra.. hittills.. det gillar vi! imorgon ar det torsdag och en dag narmare lordag.. yeehj! sen ar det ledigt i tva dagar.. i want to go shopping!!


saknar er mina vanner... och of course dig ocksa mammsen!!

seee yaaaaa!

xxxxx

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Hjärtat!
Vem gud vad jag längtar oxå
till lördag jag och camilla
skall åka på spa över helgen
det skall bli riktigt sköönt.
Hoppas du har det bra Hjärtat.
Jag saknar dig Sofia.puss & kram Mamma
Sköt om dig

2007-10-24 @ 21:14:41
Postat av: cicel

nandos u say? how romantic.. är galet avis!

2007-10-25 @ 10:39:13
Postat av: aet

sofia ! im fuckin sick agaiin.. men för din skull kan jag vara ditt favorit monster ;)
på halooweeen.. buuuuu... =D

2007-10-25 @ 21:56:21
URL: http://anieszka.blogg.se
Postat av: Sandra

and we miss u.

2007-10-25 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0