When the sun shine we'll shine together

Told you I'll be here forever, Said I'll always be your friend.....


da var helgen over.. och nu ar vi verkligen inne pa vintertid.. var ju dags att andra klockan idag.. blev helt glad att vi fick en timme extra denna helg! 2 dagar gar alltid lika fort.. vill ha mer helg.

i helgen har jag gjort lite mer lagenhetsshopping... blev ett vardagsrumsbord, matta (en svart lurvig, LOL)
tacke, paslakan och lite annat smatt! bra-att-ha-grejer med andra ord! blev en tripp till primark ocksa.. sa nu inhandlade jag tva nya koftor (me like!) sen blev det en partydress.. faaasen vad fin den var! glaaad! kan jag ha pa nyar! iiih!

Idag
har jag bjudit hem cc pa kaffe, okej tee.. men still =) vuxenpoangen blir mer och mer... eller vad sager ni sandra och cecilia? ;)

usch har en laang och trakig vecka framfor mig. inget roligt pa schemat alls. aah cant wait for 2008.

tack for receptet mamma, asbra! blev gott!!
ha det sa bra kompisar!, kram



Kommentarer
Postat av: mamma

HEJ HJÄRTAT!
Vi hade en jätte skön spa helg
jag & milla.Du kan väl ta bilder på vad du har in handlat så vi oxå få se.Jag saknar dig sofia
många kramar mamma

2007-10-30 @ 07:00:07
Postat av: S

Smsa mig när du går in. Bratackhej!

2007-11-04 @ 13:04:33
Postat av: cecil

hallå?? har du slutat uppdata nu? bara för du skaffat facebook lr? pff! ha det! xxx

2007-11-11 @ 12:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0