you make me feel so good!



aaww. nu ar jag pa bra humor igen, toppen! jobbet var helt okej idag, sedan var vi och traffade agenten igen.. nu ar det helt bestamt att vi flyttar in pa fredag, yehj! lycka! (tyvvarr stefan... du far allt hjalpa till att bara och packa upp, hoppas det ar okej)

i sondags blev det shopping pa oxford street.. kopte ett par svarta skinnhandskar (alskar dom!!) sedan blev det mascara, eyeliner, armband, svarta lack-ballerinaskor (me loove) och sa brownsing powder... behovs verkligen nu nar man kanner sig blekast pa jorden.

Idag ar det verkligen hostvader har.. regnar och ar helt morkt och dystert...

anyways... saknar er (behover jag ens namna det? det vet ni redan....) mamma, behover prata med dig.. maste tanka ut om jag har grejer hemifran som jag vill ha! men om du ser nagot snyggt (av mina grejer) packa ner det med stefan.. kanske kan ha det i den nya lagenheten...

och du sandra.. nej behover tack och lov inte sova pa soffan.. stina flyttar imorgon sa att det star en sang ledig dar inne fran och med imorgon (dar hade jag planerat att stefan skulle sova!) sen flyttar vi ju pa fredag... de nya tjejerna kommer in pa lordag.. perfekt... antligen lite sunshine for mig!


take care!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aa vad kul att det är klart med lägenheten! Du får visa lite bilder sen, vore så kul och se hur det ser ut ;)
Härligt att det kom lite sunshine för dig gumman!
p&k

2007-10-02 @ 11:04:58
Postat av: mamma

HEJ HJÄRTAT!
VAD KUL FÖR ER ATT NI HAR HITTAT ETT EGET BO.
VAD HAR NI FÖR FÄRGER DÄR?TUSEN KRAMAR MAMMA
SAKNAR DIG

2007-10-02 @ 16:43:34
Postat av: Sandra

Fan vad härligt! Hur stort var det nu? Sovrum/vardagsrum/kök/toa eller? Är det fräsch? heltäckningsmatta? Helt möblerad? Tv, micro? Du får ta bilder sen!
Okej men ha det fint. Saknar dig. Hälsa Iet.
xx

2007-10-02 @ 18:06:59
URL: http://www.ohitslove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0