im so cold, so cold, so cold.


im still alive. =) har bara inte varit inne pa mkt lange sen.
shiiiit. har inte haft ngn ork att ga till ett internetcafe.
men nu ar  jag antligen har. fick tvinga med mig sandra dock!
maste verkligen fixa internet hemma igen! bara massa krangel.

har iallfall precis haft babyshower for sandra. aaah massa mys.
kul att sandra blev overraskad iallfall.. aah love surprises. <3
synd bara att inte flickorna "hemifran" kunde vara med, aet, sebina och ac. ni ar saknade som tusan.
kom hit och halsa pa snalla.

Sandra, Krisse, Hanna och Cecil tack for att ni finns!
ni forgyller verkligen min vardag.


ha det sa bra !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i miss miss miss you to. ahhh!

2008-12-07 @ 21:02:43
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: Andra Sandra

Hej sötaste! Å va kul med babyshower :)Nu är det inte långt kvar tills bebsisen kommer, jisses va kul! Mår ni bra annars allihopa? det var ett tag sen vi hördes! Ge sandra en kram från mig! Puss & kram :)

2008-12-08 @ 16:20:46
Postat av: Hanna

Tack for att du finns gumman . Man ar ju inte mycket utan dig & Sandra !

2008-12-23 @ 20:16:55
URL: http://theobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0