antligen sommar


Sommaren ar nog antligen har.. sweet. Lag och solade i tradgarden igar, hur soft som helst!
hor och hapna, jag brande mig nastan pa kinderna...men imorgon blir det mer solning!

maste ut och shoppa lite sommarklader.. shorts, klanningar, kjolar och sadar. =)
kopte ett par ballerinaskor igar, leopardmonstrade.. me like alot! som jag har letat efter ett par.


cecil,
ska du inte komma och halsa pa ngt i sommar? eller ska du till olofstrom igen kanske?
jag och santos ska nog hem ngn gang i juni... vad sags? ngt inplanerat an?

forresten kopte en laptop harom veckan. crazy in love =)
har lagt upp alla mina bilder och sorterat dom i mappar.. aah... sweet memories! <3
appropa crazy in love.. kopte desperate housewifes boxen nummer tva! aaah.. im hooked!!



see u sooon.




image67


Kommentarer
Postat av: cecil

oh så spännande! Jag har också solat idag! (och bränt halsen!) sweet vår! (och sweet vårshopping!) saknar de underbara engelska affärerna..sverige e så dyrt jämfört me primark. Nja, någe London verkar det inte bli förrns efter sommarn men olofström e ju det näst bästa so why not?! xxx

2008-05-06 @ 20:43:11
Postat av: mamma

HEJ HJÄRTAT!!
Det var ju kul att du har skrivit oxå.
Gud vad jag saknar er...Vi har haft en kanon vecka
med mycket sol idag hade vi 25 grader när jag åkte till jobbet.skönt,skönt att sommaren är här.
puss &kram mamma,pappa,lillebror & rocky
hela släkten hälsar till ER ha det gott

2008-05-09 @ 19:53:26
Postat av: Lillebror

Tjena sis! Sitter och lyssnar på jack Johnsson nu. Blir lite ledsen att jag inte hört av dig eller Sandra! Adda min msn [email protected]
Så man kan prata lite med er.:) har inte tid att springa upp till mor&far & ringa! ycket träning nu oså har jag jobb o krejjer /Kram Stefan

2008-05-16 @ 00:18:29
Postat av: mamma

HEJ SOFIA!
HUR MÅR DU?VI MÅR BARA BRA.DU KAN VÄL SMES DITT
TELE NUMMER TILL MIG.VI SAKNAR DIG!!
många kramar mamma pappa &rocky

2008-05-17 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0