just an ordinaryday..


igar blev det en runda pa stan med sandra och hanna och en tur till costa.
inhandlade ett par nya (sol)glasogon.. sa jag kanse cool ut i solen..
cecil, iknow u miss primark men du forstor inte hur proppat det ar dar inne (med folk) vi gick in dit och vande direkt.
nej.. jag tror jag borjar bli for gammal for sant dar... (trangas och koa i timmar for ett plagg...)
eller.. vem forsoker jag lura? jag hade nog bara en dalig dag!

inhandlade ett par nya skor haroma dagen. nice! vita loafers. gillar dom som tusan!

forovrigt langtar jag tills slutet av manaden da sex and the city kommer ut pa bio, fasen va swweet! som jag har vantat och vantat! 

stefan, va kul att du hittade hit.. inte varje dag! lagt till dig pa msn sa vi far ta upp kontakten igen.
saknar ju faktiskt dig! hoppas du har fatt sommarjobb nu!! =) mamma.. saknar dig med faktiskt.
jag vill bara ha den magiska hatten.. ta pa mig den och vara hemma.. och bara aka till havet och soooola! vore ju hur skont som helst!!


ska boka sverige resan nasta vecka tror jag.. nastan saker pa att det blir i juli.. yeehj.
semester!! cant wait. hope to see u soon amigos. (sandra, fick det dig att tanka pa amigo?)

xxx


Kommentarer
Postat av: cecil

öö what? du vände ifrån primark? nä nu har jorden slutat snurra! loafers låter nice! cant wait 2 see'em! x

2008-05-19 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0