Baby you have become my addiction.


jag lever. har bara inte haft tid att skriva. kanns som jag jobbat natt och dag
nu fortiden. fy borjar bli riktgt trott pa det nu. =(

snart kommer mamma och lillebror da blir det ngra extra dagar ledigt. ska
bli hur skont som helst! och ska bli kul att se dom!

forresten ska flytta nasta vecka med ju. exciting som tusan!!!
aaah. cant wait. flyttar bara tio minuter fran vart jag bor fortillfallet.. men still!
storre lagenhet.. aaaah! something to smile about!


nej hinner inte skriva.. ska ta mig en kopp tee och krama I:et.

ha det sa bra sotnosar.


tva vaskor som ar to die for.
chanel och mulberry.


     

Kommentarer
Postat av: Anonym

flytta igen? =)

2008-11-03 @ 12:08:10
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: Tess

Tyckte du? Hmm.. jo kanske, men jag blev lite skeptisk pga. knytet i halsen på blusen..



Chanel-väskan var läcker! Jag kan ju fortsätta drömma på ;)



Hoppas att ditt hårda arbete lönar sig ändå. Du får försöka njuta extra mycket av dina lediga dagar istället!

2008-11-04 @ 17:32:53
URL: http://www.attkallastess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0