dancing in the moonlight.

Blev utgang i fredags, aah va bra det var. tack tjejer!!
Borjade med en "pub" och gick sen vidare till en nattklubb. dansade hela natten lang. lovely.

Sag forresten en rav pa vagen hem med precis utanfor var jag bor. helt sjukt.
jag tog av mig klackarna och smog fram mot honom och tog bilder. (fraga mig inte varfor...)
vagade inte ha pa mig skorna for da skulle den kanske atit upp mig? haha.

denna veckan har jag bara jobb inplanerat. tolv timmars pass. kommer typ do. inget social life
what so ever. cecil har ju varit har i helgen med, trevligt! tyvarr hann vi inte sees sa mycket som jag
hade onskat men alltid lika kul att ses!! 


   

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e crazy! heh.. när vi gick hem från ågatan nån gång.. så sa ac..en katt! kss kss... jag bara eh, det där är nog ingen katt.... så var det en räv.. heh.. scary! =)

2008-10-20 @ 08:50:35
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: krisse

Tack själv!!! ;)

Hade verkligen jätteroligt, får vi göra om snart igen. Ha det så bra gumman så hörs vi!! xxx

2008-10-20 @ 11:14:26
Postat av: Tess

Hehe.. bra att den såg smaskig ut ;)

En räv! ja det var ju lite galet :) Tolvtimmars-pass lät jobbigt hörru.. vad jobbar du med då egentligen?

2008-10-20 @ 21:20:57
URL: http://www.attkallastess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0