it gets so hard to breathe.

fy sa kallt det har varit ute idag! huujedamig. laste i tidningen att det ska bli sno nasta vecka..
iallfall ngnstans i England, men som tur ar inte har i London. Det ar jag glad for, for sno innebar kyla. appropa det sa maste jag kopa mig en ny scarf, en stickad!

Annars har jag bara umgatts med sandra idag.. och imorgon ar jag ledig!
wooho, hur skont ar inte det pa en skala ett till tiio? typ 100.




Whenever the road is too long
Whenever the wind is too strong
Wherever this journey may lead to, I will be there for you.


 



Krisse och jag.




Kommentarer
Postat av: Tess

Snö , oh fy tusan! Typiskt ändå att den kommer tidigt och försvinner lagom till jul, as always..



Tack förresten! :) Söta ni var på kortet!

2008-10-28 @ 21:42:41
URL: http://www.attkallastess.devote.se
Postat av: krisse

ja, det var ju en fin bild...iaf på dig..cheers!!

2008-11-01 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0