tell me how am I suppose to breath with no air.

ar helt slut idag (igen) varfor? kanske for att det ar mandag.. allt lika tungt att stiga
upp tidigt pa mandagar.. tog en snabb fika med sandra och hanna. nice.
sandra was looking hot in jeans. JEANS. jaa tro det eller ej och ja.. Hanna var en hetnos som vanligt.

ar helt sugen pa att klicka hem lite klader (dar kom shoppingbegaret igen)
hanna skickade in en bestallning fran asos idag.. hade inte varit helt fel alltsa.. 
mitt nasta inkop (borde) bli ett par stovlar. har inte hittat de ratta an.. men jag tror pa karlek vid
forsta ogonkastet sa jag har inte gett upp an.









 

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Åh vad kul! Tack :)

2008-10-06 @ 22:06:29
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Louise

Svar: Tack så mycket! :)

2008-10-07 @ 11:57:46
URL: http://detsompassarmig.blogg.se/
Postat av: cecil

nä, jag tror dig inte, hade sandra JEANS. på riktigt? herregud, vart ska detta sluta! låter mys med fika! xx

2008-10-12 @ 19:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0