its always better when we are together.

fy va skont det ar att jobba 8-5 varje dag.. onskar jag kunde gora det foralltid!
man har sa mycket extra tid efter jobbet.. aven om jag ar helt slut och vill
sova vid nio.. illa! men still i like it! haller pa att laga lite lunch for imorgon, spaghetti bolognaise
ska bli nice!

forovrigt ar jag sjukt sugen pa att shoppa.. jaaa aven om jag nyss har gjort det.
men jag maste kopa minst en grej varje dag.. sa ar det bara. det kan vara ngt till hemmet, ett kladesplagg, skor,
ngt till imad eller rex bara ngt... i got problems, iknow.

har nedan kommer lite pics.
fran avskedsfikan med cecilia  & kristin ,och sa i bussen pavag till bristol (sandra soover.. aaww) och sa sandra och cecil i lordags.



                                          

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad sööta ni ääär! can i squeeese ur kinder?=)

2008-10-02 @ 21:53:26
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: Sandra

heeeelsike vilken graslig bild pa mig! fy katten!

2008-10-04 @ 17:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0