i know its a wonderful world, but i cant feel it right now.


idag har vi shoppat lite (jag vet.. igen) blev en klanning och en mossa.. inga stovlar an tyvvarr!
hittade dock ett par jag nog ska sla till pa. aah gud joo jag maste nog! =)
min uuuuunderbara pojkvan kopte en vaska till mig idag. sa gulligt av honom.
vi var inne i affaren och jag beundrade vaskan till max.. nar vi kom hem sa hade han kopt den till mig.
ah totallycka! (bild kommer senare).

Sandra och Justin har vi spenderat hela eftermiddagen med, trevligt. Killarna ar ute sa jag och Sandra
har kollat pa xfactor och atit varma mackor. inte helt fel.

Imorgon blir det camden med Hanna. aah lovely.




Kommentarer
Postat av: AnnCatrin

Söta o fina Sofia <3 miss miss miss

2008-10-12 @ 18:37:05
URL: http://anncatrin.blogg.se/
Postat av: cecil

köpte han en väska?! det var inte dåligt! bild efterlängtad! x

2008-10-12 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0