i just want to come closer, is that alright?

jag sa ju det (se inlagg nedan) att det skulle bli sno.
jag och iet kom precis in och ar helt blota, snoar minsann ute. (neeeeeeeeeeeej, skriker jag inombords)
vill inte ha sno, orkar inte med kyla.

traffat sandra idag igen, vi tog en mini shoppingtur.
kopte mig en stooor mysig svart stickad halsduk, aaah me like a alot! dessto storre den ar, dessto battre =) och varmare saklart! maste kopa en nya mossa med, kopte en svart med en pom pom boll fran h&m.
men vad hande? jag lamnade den pa soffan och gick ut.. nar jag kom hem hade rex tuggat sonder bollen pa mossan.
aaaah skoj.  =/




 

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är utmanad! ;)

2008-10-29 @ 16:29:34
URL: http://www.attkallastess.devote.se
Postat av: cecili

ååå mössor! ååå halsdukar! ååå varma vinterkläder! fast hehe, snön får ni nog behålla för er själva, Londonbor! själv plaskar jag runt i höstig lera och blåst. Kom hit vettja! xx

2008-11-01 @ 15:17:06
Postat av: Tess

Ja, fy tusan så kallt det har blivit! Det är inte bara varmt och skönt med stora halsdukar, himla snyggt också ;)

2008-11-02 @ 18:17:31
URL: http://www.attkallastess.devote.se
Postat av: cecilia

nämen nu fick jag en snilleblixt! skaffa skype så kan vi videokonversera! awesome! X

2008-11-02 @ 21:00:31
Postat av: hanna

fin blogg...

2008-11-02 @ 21:07:13
URL: http://softagalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0