hey, whats wrong with you?

igar nar jag och i;et var pa vag hem fran jobbet sa missade vi precis var buss.
da kom en annan buss som jag tankte vi kunde hoppa pa och ifall vi hade tur sa kunde
vi komma ifatt bussen vi aldrig hann med. 
sagt och gjort. vid nasta bussstop sa hoppade vi av bussen
for att sen kliva pa bussen framfor. sprang som en idiot till bussen framfor men han vagrade oppna dorrarna.
sa snabbt som tusan upp i den gamla bussen igen, och sa nasta bussstop samma sak igen.
sprang annu snabbare denna gang och stod utanfor bussen i sakert (nagot som kandes som fem mintuter)
innan han oppnar dorrarna med en suck. shajt! hur jobbigt var det pa en skala ett till tio?
orka med sant folk! sok nytt jobb vetja.



idag har jag jobbat och bara slappat.. ganska skont faktiskt! 
tank om man alltid jobbade nio - sex? aaah himmelrike!


har kommer en bild fran scandinavian traffen vi hade.
battre sen an aldrig, right.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, det låter skoj det där! =)tur jag inte var med å sprang.. hade varit tio meter bakom =)

2009-04-18 @ 10:57:30
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: Tess

Du har så fin färg på håret! Vilken idiot till busschaufför.. trött man blir..

2009-04-18 @ 18:00:37
URL: http://www.attkallastess.devote.se
Postat av: Hanna

sv: Jaj gör d, d va verkligen jättgott!:)



Fin bild:)

2009-04-18 @ 18:21:00
URL: http://sweethanna.blogg.se/
Postat av: Sandet

vad fin bild! gud jag saknar london.

2009-04-18 @ 22:52:52
Postat av: mamma

fin bild!Gud vad jag saknar dig hjärtat.

kram kram mamma

2009-04-29 @ 22:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0