i dont want to go to bed mad at you.


igar blev de utgang med ett gang svenskar och saklart favorit hanna.
det var faktiskt mycket trevligt. blev "forfest" i en pub och sa vidare till
walk about. somnade som en stock pa vagen hem i bussen. tur jag skulle av i slut
stoppet! nej men garkvallen var bra. tack hannis. 

idag har jag bara hunnit med att jobba. trakig dag! har varit fint vader ute sa hade hellre
spenderat dagen i parken. but what to do?

forresten jag och iet firar tva ar pa fredag. TVA ar. tusan vad tiden gatt fort.
aaah lovely. vi ar bada lediga fredag, lordag och sondag. nastan bud pa en liten weekend nagonstans.
gud maste planera in nagot mys. tips? =)

forovrigt saknar jag santos och lily. 

forresten, neyo var inne pa jobbet igar med sina livvakter. det var nar jag hade gatt hem.
gud hur kunde jag missa det? TUSAN. han hade kopt tva par trainers. niice.
en tjej pa jobbet svimmade nastan. lol. hon fick hans nummer och skulle ga pa hans konsert. sweet.






Kommentarer
Postat av: Anonym

pffft.. jag måste nog flytta till London =D

2009-04-06 @ 19:16:38
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken fin bild på er båda:))

Mång kramisar mamma

sköt om varandra

2009-04-08 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0