good night sweetheart.


inte blivit mkt bloggande nu de senaste dagarna. 
kanns om det enda jag gjort ar jobbat och sovit.
kom hem fran jobbet for en stund sen. kvallsmaten bestar av magnum vit choklad. 
var helt sjukt sugen pa det av nagon konstig anledning. tyckte det blev ett bra avslut pa dagen =)

imorgon ska jag upp tidigt, sa blir att kasta sig i sangen efter detta inlagg.
oj shajt! har en lasagne inne till imorgon som tydligen branns i ugnen nu for det ar
gratt i hela koket. yaiks! och lilla rexet nyser som en tok av roken. gosh!

sandra, iet har familyevent pa jobbet.
50% off for oss. YEAHJ! ar vi glada eller? det galler 20-25e tror jag. 
perfekt tajming horru!!

nehej., nu kastade john lite grus i ognen pa mig!


avslutar med ett foto fran london by night.
bilden ar tagen fran google.se







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0