i just want to go home. want to go home.


sandra aker till sverige imorgon. IMORGON. jag ar sjukt avundsjuk.
jag ar fast har. maste jobba. orkar inte vara vuxen och jobba. vill vara ledig hela tiden och shoppa.
vill ha ett trad  dar det vaxer pengar. seriost. finns dom pa ebay ma tro?

det enda bra ar att vi har (nastan) var och ni har sno. det vill jag minsann inte ha igen!
nu ser vi fram emot sommaren. vi vill da inte ga tillbaka till vintern igen. tvi.

just nu alskar jag blommigt. klanningar, toppar u name it.
blommigt it is.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Fia ar inte ensam i London nu nar Sandra aker hem - hon har fortfarande Hanna ! :)

2009-03-24 @ 21:18:50
URL: http://theobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0