if i was a boy i think i could understand.

en fraga bara varfor ar vissa killar sana svin. seriost. usch!


tidigt shift idag for en gangs skull. borjade sju. steg upp vid halv fem.
halv fem. shaise. det ar ju inte  morgon ens! det kallar jag natt. morgonen borjar bannemej vid klockan sju, tidigast!!
oh well skont att sluta vid fyra for en gangs skull.
nu sitter jag har och lyssnar pa beyonce och myser med rex i soffan. massa gos! i:et gor middag. gulle!


aahhhh. nu ar sandra och lily i sverige och kramar mamma. jag villlll ocksa!!!
far krama hanna desstomer istallet! tss. 



pssst. min pojkvan ar underbar.








Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe..vart jobbar du nu egentligen eftersom du har såna tider?

2009-03-25 @ 20:32:13
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe..vart jobbar du nu egentligen eftersom du har såna tider?

2009-03-25 @ 20:32:18
URL: http://apapaya.blogg.se/
Postat av: mamma

jag saknar dig oxå .Men du kommer ju oxå snart.

Hälsa till Imad & rex.många kramar mamma,pappa,lillebror,sandra,lily & rocky

2009-03-27 @ 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0